Monday, March 5, 2012

Stalker ?

saya seorang 'Stalker' .

setiap apa dilakukan aku dapat tahu so hatihati ya gulahati .Sampai bilabila pun saya buat macam ni .Wahai gulahati jangan cuba tipu saya ,mati awak saya kerjakan kalau awak tipu saya .Antara kita banyak kenangan ,tak perlu diimbas kembali sebab awak akan ingat semula nanti .Dulu suka duka kita bersama tapi awak mula berubah .Makin menyirap-menyirap selalu .Saya ni pakkal la sayang awak ,saya sabar dengan perangai panas baran awak tu sampai sekarang .Gila lau saya lepas panas baran ni ,mati awak saya tibai .. Kita sememangnya manusia yang selalu buat orang marah .manusia takkan terlepas buat mcam tu so kau pikir la baikbaik .bukan aku sorang buat kau marah .kau dah pun lepas marah kau kat aku sampai bertubitubi kau tibai aku .Tulang bahu bergalih ,memang aku penyabar .Tangan aku tak tersampai nak balas tumbukan kau ..tau sebab apa ?sebab aku da cuci tangan .Fyi ,aku tak bersalah .kau salah faham .Dia penyebab semua ni tapi dah terlambat .So ,Byebye .